lørdag 4. juni 2011

Ny Beyonce låt + download link! + Rewind!

Ikke for vane og værken spille eller legge ut ballader. Her kommer en aldri så liten sviske fra Beyonce. Det må jo være lov å ha litt rolige stunder innimllom også ;) Kan ikke bare være House + fest og basar 24/7. Det ikke mange vet om meg er at jeg foretrekker en ganske så annerledes musikk stil hjemme en det jeg spiller ute. All musikk har sin styrke på forskjellige områder. Og er faen meg godt å senke skuldrene av og til. Mye mennesker som går med altfor høye skuldrer der ute. Som jeg pleier å si det, kjedelig å spise den samme sjokoladen hele livet! Hvorfor nøye seg med en bit, når vi kan ta hele julekalenderen.


Nokk sviske prat. Siden jeg spiller i "loungen" på Hall Toll i kveld så får du ett par "Rewind" klassikere her. Ha en flott Lørdag i solsteiken, og for gjeste liste klikk: HER!







Fred ut!

Ingen kommentarer: