torsdag 7. juni 2012

Music Update! Summer is here ;)

Heisann! Nå var det jammen på tide med en oppdatering på musikk fronten. Beklager vente tiden på bloggingen, men har vært travelt og da har blogging en tendens til å bli siste prioritet. For en sommer dette skal bli! HEAVY booket fremover, og gleder meg virkelig til å bruke sommeren bak mixen.

Starter av med en lite rakker fra Stavangers virkelige produsent spire. Download -----> så er det bare og fyre løs til høyttalerne værker!!!



Blodfersk pumpende houselåt som kommer til å smelle langt inn i sommeren! Spillte den på Hall Toll sist helg og huset gikk B.A.N.A.N.A.S...Massiv kredd til Kurd Meverick.....Hell Yeah!



Og her en god sak og sommerens store hit. Stavanger har nølt di siste ukene jeg har spillt den, men regner med at di plukker den opp siden den er nå og høre på NRK P3!



Snurrer tiden litt tilbake og slenger ut en låt som jeg nesten hadde glemt å spille. Ett lite villdyr!



En av mine store favoritter om dagene(Takk DJ Satisfunk). Super frekk og catchy sommerlåt! Garantert 100% Hit potensiale. Ja det er bare og kjøpe folkens!


Aviciis siste låt. Jeg må innrømme at jeg er ikke super begeistret. Virker som han melker kua for tiden. Men her ligger den "free for grabs" Download eller lytt og dann din egen mening.



Og over til noe helt på andre siden, Norsk Hip Hop! Nye låta til Karpe.


Håper releasen på denne kommer snart! Shit hvor den slår...kl 03:05 låt ;)


Og for dere som har bodd i en hule den senere tiden....ikke helt på jordet. Men bedre i remixet form! Syden har vell festet til denne ett par mnd nå ;)



Slutter av med noen svette låter til damene. Trenger egentlig ikke si mer en...HOT TUNES!

Sommer vibber!





Ønsker dere en fin helg! Og for dere som gjester Stavanger. Stikk hodet innom Hall Toll Lounge på Lørdag for FREKK RNB / FUNK / SOUL / REWIND TUNES / LATIN HOUSE / LOUNGE

PS: Kan legge til at di har Stavangers beste Sushi!

Ingen kommentarer: