mandag 9. mai 2011

EVERY WEEK I'M SHUFFLING!

Hey Peepz!

Etter helgas festligheter føler jeg det er obligatorisk av meg å legge ut en shuffle video. Mye bra shufflig som foregikk på Hall Toll i helga ;) og her er en video til di som kanskje trenger øve litt mer:

http://vimeo.com/20491773

Ellers en meget bra helg med gjeste "dj" sett i Kongeparken under Landstreffet. Spillte fredag på en rolig kveld på Hall Toll...Fikk meg også en grilltur med Haukur og Christian i nydelig kveldsol på Dalesia i Sandnes.

Så kom lørdagskvelden og da smallt det! Mye hyggelige gjester og ei meget sint ei, som ikke kunne forstå hvorfor hun ikke kunne få høre sangen sin 2 ganger. Damer vet oftest best skjønner dere... og når det gjelder DJing har di som regel mer peiling enn djen selv ;) hehe! Så pass på hva dere lirer ut av dere til DJen, kanskje dere blir blogget etterpå ;)


Fikk også besøg av en bardoms kammerat, Bjarte Skår Thu som var ute på byen å luftet komiker Ashley Fils-Aime oppvarmer til Pablo Fransisco under Landstreffet. Trivelig type som var meget danse "syk"!

Fan Page til
Ashley Fils-Aime:
http://www.facebook.com/pages/Ashley-Fils-Aime/162452567130002?sk=wall





Ashley lip syncer Busta Rhymes:


Torsdag er den store Retro dagen så hver uke legger jeg ut 1 Urban og 1 House klassiker, så følg med. Dette som en del av event konseptet mitt "REWIND"

Til da, ha en flott kveld videre :)

Ingen kommentarer: