torsdag 12. mai 2011

Rewind! Retro Torsdag ;)

Heisann!

Wohoooo det er Retro Torsdag. Og her har dere ett knippe med Retro låter som er rotet fram fra arkivet. Det som er så greit med klasikkere er at di aldri slutter å fenge, tidløse om du vil. Bare komme med innspill :) Feedback er alltid bra! Blir for det meste House / Funk / R&B / & HIP HOP som blir spillt i "Rewind" konseptet, en klubb event som jeg har kjørt tidligere og kommer til å starte til høsten igjen.

Hvem er di heldige denne Torsdagen, joda...

Stardust - Music Sounds Better With You!
Litt "wiki" lektyre for dere kravstore: Click it!


The Prodigy - Charly

En Banger fra 92/93 gitt ut på albumet "Experience"

Wiki info: Click it!



Så over til Hip Hop sjangeren og da er det jo helt naturlig med di to største i mine øyne gjennom tidene, Pac & Dre!

2Pac - Cant C Me
Hærlig låt fra albumet "All Eyez On Me - Utgitt 13 Februar 1996" og en av mine mest spillte hip hop låter gjennom tidene, gangster rap på sitt beste!

Wiki info: Click it!



Dr. Dre Feat Snoop Doggy Dogg - Nuthin But A G Thang!
Tilbake til da jeg var kidd, dette var egentlig en av låtene som fikk meg til å oppdage "Dre" og ikke minst "Snoop". Enkle innstrumentaler, men så til di grader treffende vokaler. Utgitt på albumet "The Cronic - 1992"

Wiki: Click it!



Ha en flott Torsdag, så ses vi om 1 uke til nye "Rewind" Bangere!

Øyvind!

Ingen kommentarer: