tirsdag 17. mai 2011

Fantastisk helg i Oslo og 17 mai i Sandnes!

Helga startet på Sola flyplass, tenkte jeg skulle sjekke inn litt tidlig for å treffe mine arbeids kollegaer for noen øl. Flygningen gikk greit, sov hele turen :) Innsjekk på Express gikk bra etter å jaget travle damer i choice, virker som hotel annsatte alltid har dårlig tid :)

Neste stopp var TGI for mat og god drikke. Forlot gjengen rundt 23.00 for å spille B2B med Simou på Lipp. Der ventet champagne og god stemning. Simou er en kjempe vert med awsome DJ skillz! Rundt 01.30 bar turen videre der jeg traff på Choice gjengen på Fugazi og "Back II the 90s" med DJ Soulshock en av Oslos, om ikke Norges beste DJs. For en hit parade!!!

Våknet rundt 11.30 på Lørdagen og tok meg en rusletur med Elise og Gro, selvfølgelig hadde vi tidspress. Ostesmørbrød og Solo/Kaffe gikk ned på høykant i vakker vårsol.

Så var tiden kommet for å kle seg i moteriktig Choice løpe outfit.. Samling i Frognerparken for gruppebilde. Så fordeling til ettapper, jeg skulle springe klatre ettappen...Og angret allerede på by turen dagen før. Hadde en fin togtur med Tony til vår start. Løpet gikk bra tross melkesyre tidligt i bakken. 1800m rett opp! Der Tony lo godt når jeg vekslet, tror jeg så litt "På" ut.


Etter løpet ventet en øl i resepsjonen, kjapp dusj og hoppet i dressen for så og ta turen til Hotel Gabler for Choice fest med Petter Stordalen. Good News...Laget vårt ble nr 3! Etter dette bar turen til Club Mango i Vika, for en klubb! Vi koste oss og kl 01.30 hadde jeg B2B sett med Tokador, en massiv kveld med ett Banger sett!


Tidenes lengste gåtur ventet med Arne og Christian! For en natt, vi lo i 2 t i strekk! Bare for å gjøre kvelden perfekt tok vi Taxi siste 100 meterene, hehe!

Så kom 17 mai, chillet hele dagen og det var HELT GREIT! Nå er det fri helg.

Ingen kommentarer: