tirsdag 31. mai 2011

Philter Time! Ett klikk og du er hekta!

Etter en heftig helg med spilling begge kvelder, så dag jobbing. Var rimelig sliten når jeg skulle jobbe litt på søndagen, lite viste jeg om musikken min kolega Bjørn hadde med seg på jobb. Tror det tok hele 10 sekunder ut i "Tricks of trade" spurte jeg hvem dette var, PHILTER var svaret. Bang!!, der var jeg hekta...Og hør på dette, galskap: alle låter er gratis å laste ned på siden hans: ThePhilterLounge.com



Nevner låter som: Tricks Of Trade, Milkman Conspiracy, A Small Victory, Untitled, Winter Overdrive, My French Connection, The Lounge, The Tapping Of Little feet, The Wind-up Robot & Threepwood Chronicles + + +

Har ikke ord på hvor bra dette er! Låtene er fantastisk melodiøse og ikke vanskelig å legge merke til hans fasinasjon for "Retro Sound". Dette er musikk som passer i di mest chilla Loungene og beveger seg til låter som smeller bra i nattklubber. Fikk samme følelse første gang jeg hørte Ugress og Røyksopp. Så denne gutten fra Molde har jeg stor tro på. Og vips før dere vet ordet av det har vi han i Stavanger.

Det er bare en ting og gjøre, trykk overskrifen som fører deg til fanpagen hans! Og resten er enkelt....LIKE!

Til slutt må jeg gi litt kredds til 2 Stavanger gutter, DJ Prince og Majesto. Mye bra saker fra disse gutta. Bare klikk navnet, så fører det deg direkte til fanpagene deres. Spillte 2 av deres litt eldre låter i helga, og det funket som bare det:



Fant ikke link til Thomas Dybdal - From Grace(DJ Prince Remix)...men ett bra Lounge tips ;)

2 nye bookinger er også satt. Blir Oslo på meg den 24 og 25 Juni og Molde 16 Juli. Så blir travle dager i sommer med spilling på Hall Toll / 3 Festivaler. Mer info om eventsene kommer senere :)

Ellers så jobber jeg som en helt med nettbutikken & eventbyrået. Ikke lett å finne tid til alt. Fant nettopp ut at jeg ikke har kjedet meg siden jeg var 16år. Så dere som klager og syter på at alt er så fælt og kjedlig, få dere en hoppy/Jobb, det løser alt! Torsdag skal jeg roe ned litt og dagen skal nytes i selskap med 2 andre kammerater på Laksefiske, JOY!

Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer: