torsdag 12. mai 2011

Travle tider!

Waddup?

Work work work...Klargjør for avreise til Oslo på fredag. Så tar meg en pause og blogger litt i stedet. Viktig å få alt ut av verden så jeg kan reise vekk med "good feeling" til Oslo. Så i dag er siste rest av regnskap gjort + klargjøring av faktura løsning Klarna til nettbutikken som jeg driver, DJsOnly.no.

Ellers så var planen å bli ferdig før i kveld, for gjennstår ett lite snekkre prosjekt hos Andre. Ja tro det eller ei så tømmret jeg faktisk i flere år. Så gleder meg litt til å svinge hammeren igjen. Har også en avtale med Haukur om fotball på gressbanen nedi svingen i kveld, herlig med fotball om sommeren(særlig med heftig pollen allergi)

Avslutter dagen med møte, så er det meste i box før avreise.

En liten "Party Banger" fra Tommy P..... Han er jo bare helt fantastisk morsom!

Ingen kommentarer: